Τρόποι Αποστολής

Παραγγελία – Παράδοση – Αποστολή

Το Κατάστημα Λειτουργεί
Δευτέρα – Παρασκευή 10.00 – 20.00 & Σάββατο 10.00 – 14.30

Ολοκλήρωση παραγγελίας:

Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:

Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 12:00 μμ μέχρι 7:00 μμ. Τα εμπορεύματα αποστέλονται με τα ιδιόκτητα φορτηγά μας εντός Θεσσαλονίκης ΔΩΡΕΑΝ (με εξαίρεση τις περιοχές που αναγράφονται στη λίστα του άρθρου Κόστος Μεταφορικών). Η παράδοση μεγάλων συσκευών γίνεται μέχρι την είσοδο του σπιτιού σας, όταν υπάρχει ασανσέρ. Εξαιρούνται οι συσκευές μεγάλου όγκου, εφ’ όσον δεν χωρούν να παραδοθούν από το ασανσέρ. (Τότε σε συνεννόηση με τον αγοραστή θα υπάρχει χρέωση ανάλογα με τον αριθμό τον συσκευών και το όροφο στον οποίο θα γίνει η παράδοση)
Για παραδόσεις εκτός Θεσσαλονίκης, με πρακτορεία μεταφορών της επιλογής του καταστήματός μας, εκτός και αν ο αγοραστής επιθυμεί κάποιο της αρεσκείας του, το οποίο και πρέπει να διευκρινίσει κατά την παραγγελία. Το κόστος μεταφοράς εκτός Θεσσαλονίκης, εξαρτάται από τον όγκο, το βάρος του προϊόντος και την απόσταση μεταφοράς και τα ελάχιστα μεταφορικά είναι 5 (πέντε) ευρώ. Σε κάθε περίπτωση και για τις μεταφορές εκτός Θεσσαλονίκης, τον κίνδυνο μεταφοράς φέρει ο αγοραστής.

* Για παραγγελίες εντός Θεσσαλονίκης παρέχεται η δυνατότητα παράδοσης και το Σάββατο (εφόσον ζητηθεί στα σχόλια της παραγγελίας)

Παραλαβή προϊόντων:

Κάντε την παραγγελία σας μέχρι τις 12:00 Δευτέρα με Παρασκευή και η ΔΗΛΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΙΚΕ αποστέλλει την παραγγελία σας την επόμενη εργάσιμη μέρα εφόσον το προιόν βρίσκεται σε διαθεσιμότητα για περιοχές της Θεσσαλονίκης.

    • Εντός 2 έως 3 εργάσιμες ημέρες στην υπόλοιπη Ελλάδα (στις Πρωτεύουσες των Νομών), εφόσον τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι διαθέσιμα. Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς.
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορική εταιρεία της προτίμησης σας με την οποία η ΔΗΛΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΙΚΕ δε συνεργάζεται τότε τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν το πελάτη.

* Οι συσκευές παραδίδονται μέχρι το πεζοδρόμιο του κτιρίου παράδοσης
** Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί η παράδοση να γίνει σε όροφο, θα πρέπει να μεσολαβήσει τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα και ενδέχεται πιθανή χρέωση.
*** Για την πόλη της Θεσσαλονίκης, όταν υπάρχει ασανσέρ στο οποίο χωράνε τα προϊόντα, η παράδοση γίνεται δωρεάν μέχρι τον όροφο της οικίας. Στην περίπτωση που τα προϊόντα δεν χωράνε στο ασανσέρ, για την μεταφορά τους στον όροφο θα πρέπει να μεσολαβήσει τηλεφωνική επικοινωνία και ενδέχεται πιθανή χρέωση.
**** Με την παραλαβή των προϊόντων, ο καταναλωτής αποδέχεται ότι παρέλαβε τα εμπορεύματα σε άθικτη εργοστασιακή κατάσταση.

Καθυστέρηση παραγγελίας:

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλλουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.